אמהות בסטייל- הפודקאסט של טל מאור זינגרמן

פרק 24- יוצאים לטייל בארץ ישראל

Episode Summary

אנחנו עוקבות באינסטגרם ובפייסבוק אחרי הטיולים המשגעים של אבישג קופלמן ובני משפחתה בעונג גדול. זה תמיד נראה שהם עושים כיף חיים משוגעים וכאלה טיולים, גם אנחנו רוצות! אחרי שאבישג התארחה אצלנו במגזין בכתבה מלאת טיפים ורעיונות הזמנו אותה להקלטת פרק מיוחד בפודקאסט בו היא סיפרה לנו על איך הפכה להיות ה׳אמא המטיילת׳ כשהייתה בחודש תשיעי ויצאה לבדה עם שני הבנים (בני 4 ו-5) למסע רואד טריפ לאילת, דרך שבוע שלם בסוף אוגוסט בו נסעה עם שני הבנים ותינוקת בת חודשיים (שהספיקה בינתיים להצטרף למשפחה) לשבוע קמפניג בצפון ועד לטיולים קטנים של סופי שבוע והפיכת הטיולים לדרך חיים של ממש, ה- Off Road Living שלה. שאלנו אותה המון שאלות, ניסינו לברר האם גם מאחורי הקלעים של התמונות הפוטוגניות זה באמת כיף ובעיקר המשכנו ללמוד ממנה עוד ועוד איך אפשר לטייל ברחבי הארץ המדהימה שלנו בכל מיני סוגים של טיולים ולהפוך להיות האמהות המטיילות שתמיד חלמנו להיות. השתתפו בפרק: טל מאור זינגרמן העורכת הראשית של [9instyle][1] אבישג קופלמן מעצבת אופנה, יזמית, בלוגרית בעלת האתר [׳מכופתרות׳][2]

Episode Notes

אנחנו עוקבות באינסטגרם ובפייסבוק אחרי הטיולים המשגעים של אבישג קופלמן ובני משפחתה בעונג גדול. זה תמיד נראה שהם עושים כיף חיים משוגעים וכאלה טיולים, גם אנחנו רוצות!

אחרי שאבישג התארחה אצלנו במגזין בכתבה מלאת טיפים ורעיונות הזמנו אותה להקלטת פרק מיוחד בפודקאסט בו היא סיפרה לנו על איך הפכה להיות ה׳אמא המטיילת׳ כשהייתה בחודש תשיעי ויצאה לבדה עם שני הבנים (בני 4 ו-5) למסע רואד טריפ לאילת, דרך שבוע שלם בסוף אוגוסט בו נסעה עם שני הבנים ותינוקת בת חודשיים (שהספיקה בינתיים להצטרף למשפחה) לשבוע קמפניג בצפון ועד לטיולים קטנים של סופי שבוע והפיכת הטיולים לדרך חיים של ממש, ה- Off Road Living שלה.

שאלנו אותה המון שאלות, ניסינו לברר האם גם מאחורי הקלעים של התמונות הפוטוגניות זה באמת כיף ובעיקר המשכנו ללמוד ממנה עוד ועוד איך אפשר לטייל ברחבי הארץ המדהימה שלנו בכל מיני סוגים של טיולים ולהפוך להיות האמהות המטיילות שתמיד חלמנו להיות.

השתתפו בפרק:
טל מאור זינגרמן
העורכת הראשית של 9instyle
אבישג קופלמן
מעצבת אופנה, יזמית, בלוגרית בעלת האתר ׳מכופתרות׳